fredag 29. november 2013

Sjal wingspan

23 Maj 2014 Nu ar jag klar med min sjal! Ar otroligt nojd over mig sjalv faktiskt, dels for att resultatet blev valdigt bra. Bild pa Wingspan och ny sjal pa g. 13 Okt 2013 Jeg hakket et Wingspan-sjal i garn Kauni. Dette er ikke min egen oppskrift, men en oppskrift jeg fant pa Ravelry. Iskrivende stund ligger det to. Width (wingspan): 62 inches. Length at centre back: 26 inches. Length along each. spine.: 28 inches. MATERIALS. spacer Blue/Green Multi Version: Manos Del.


29. Jan 2013 Strikketante - Wingspan. Endelig frdig med mit Wingspan sjal:D. Modifikationer Originalen har 8 trekanter. Jeg valgte at fortstte derudover. Sjal i domino. 250,00 DKK. Sjal i domino. Lkkert uldtorklde. 100,00 DKK. Lkkert uldtorklde ·. Wingspan sjal gra-lilla-fushia. 175,00 DKK. Wingspan sjal.


Sjal wingspan

5 Okt 2012 Nar nu Singoalla blev klar, maste jag borja pa nagot nytt. Och det fick faktiskt bli en sjal igen. Wingspan, en lite annorlunda, asymmetrisk variant. Wingspan. Christofhers Vintertroja. samt ett par vantar som ar Fodrade med flees. Min forsta Wingspan. Denna sjal ar en av del alster jag ar mest stolt over.


Wingspan, Hakke og pjone


Jul 30, 2012 Leftie sjal pa pindene, Kreative ideer, Scoop. it. From mitlilleparadis. blogspot. dk Ravelry: Wingspan pattern by maylin Tri. Coterie Designs. 28 Sep 2013 Jag har stickat min forsta sjal och det blev en Wingspan. Nar jag gav upp provlappar till ett annat projekt skyndade jag mig att kopa monstret till.


Annikas pysselblogg: Wingspan done


8 Apr 2012 Jeg havde set dette sjal flere steder, og syntes det var ret sjovt. Og da jeg sa. Dit Wingspan er superflot og lkker detalje med den rode kant!. 3 Apr 2013 Jeg har forresten strikket et mini Camomille. Alt er som sidste gang jeg strikkede det. Det er nemlig resterne fra forste sjal, jeg har strikket det af. 21 Jun 2012 Min Fellowship sjal vaxer ocksa. finns har http://garnomera. wordpress. com/ 2011/10/16/dagen-sjal-4/ och Min Wingspan sjal har vuxit rejalt.

1. Okt 2012 Jeg er pabegyndt et nyt sjal, gt hvad det bliver til En dybt koncentreret Susanne med sit nyindkobte garn og opskrift til et wingspan sjal. 13 Maj 2012 Monster: Wingspan By Maylin Tri. Coterie Designs (ravelry lank). Stickor: 3.5 Den ar jattesnygg, hmmmblev lite sugen sjalv. Bast att spara.


6 Mar 2012 Wingspan ar en sadan sjal som vantar pa att bli gjort hos mig:-) Asa, den finns pa ravelry. com och heter just Wingspan och monstret ar.


Lidt af hvert fra Garnkisten.: En sjov opskrift


Sep 23, 2012 by gignac 26 Sep 2012. +3. i just start my wingspan thanks for sharing 364. by hjaasdisi 24 Sep 2012. +3. Fallegt sjal hvaa garn er i vi. 24 Juni 2013 Eitt a skemmtilegasta sem eg geri er a prjona sjal. Eg aftur Wingspan var lika vinslt siast lii haust og fekk frnka min eitt svo leiis i. 30 Jun 2013 i fredags och det forsta jag ser ar "min" sjal pa en skyltdocka! Detta ar en Wingspan, monster fick jag ocksa tips om av en kompis och denna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.