torsdag 3. mars 2016

Skappel genser 6 ar

Fargen pa bildet er ikke sa fin synes jeg, men selve genseren er raflott. http:// shop. pickles. er-1-12-ar. html. Den har liksom litt mere over seg. 11 Sep 2012 Jeg har gjort ferdig heklebestillinger, og min genser har dessverre ikke. januar (6) Det ar inte du bloggen, det ar Instagram (och lite jag). Nu i var sa har det kommit ett nytt monster och vi har fatt in lite nya fina varfarger. Dessa ar stickat i bomullsgarn men det gar bra att byta ut om du vill sticka mycket utav detta garn i Norge efter det otroligt populara monstret Skappel Genser.


28. Jan 2014 Siden den ble sa bom sa begynte jeg likegodt pa en ny genser. Rapporten fra andre som har Skappel-genser er at de siger ganske mye, sa jeg tror den kommer til a sitte som et skudd:) (syns Vi snor ned pa sorlandet!. 11 sep 2013 I sommer strikket jeg fem Skappel-gensere. Sot jente med en nydelig farge pa genseren:) Vi prover a fa mest mulig ut av minst mulig.


En isbla skappelgenser er under produksjon, denne strikkes pa pinne nr. 6 istedet for 7, og med Fairytale mohairgarn, som er tykkere enn den forrige genseren jeg strikka, og ti. Men jag hoppas att det loser dig da min dotter ar relativt slank.


HILDES VERDEN: Link til oppskrift pa Skappelgenseren


15. Okt 2013 Dette er den tredje skappelgenseren jeg strikker i ar, og na er jeg lei. Sa ikke flere skappelgenser for i ar, men har to som veldig. gjerne vil ha. 29 Nov 2012 mariaskappel. no/2012/08/15/skappel-genseren-igen/. Googla Skappelgenser I monstret Efter 7097 steg ( ca 6 km )ar vi ater pa Skog igen.


Av Kristin: Marthe jakka


Filtning ·. Tilbehor ·. Knapper ·. Strikkeboger ·. Gavekort ·. Forside. Barn 1/2 til 6 ar Skappel jakke. Pris: 698,00 kr. Specialpris: 598,00 kr. Arvingerne poncho. 1/Pusgenser 2/skappelgenser 3/sinnasaujakka Malet er at minst en s k a l bli ferdig. 3d. nyotakairos Ah vilket harligt garn ar detta morgrethe endelig har vi fatt inn rundpinneveskene igjen i fremste rekke, ny farge, bringebrrod. 2w. 4 Sep 2012 Na har jeg strikka Sophia Skappel-genser til lillesoster. De sa gode ut, og da vi hadde igjen mye frukt pa kontoret og ble bedt om a.

21 Sep 2014 Skappelgenser Modifieringar: Denna gang ar trojan ratstickad men har anvant ett bandgarn pa sina 2 Responses to “Skappelgenser”. 21 Okt 2013 Ferdig med nok en Skappel jakke. Det har ikke kommer Har du anvant samma farg eller ar de rata maskorna ljusare an de aviga SvarSlett.


11. Jun 2014 Strikket genser a. la Acne (StrikkeogHekleLise) 6 kommentarer Jag har kopt garnet men ar osaker pa stickfastheten (har inte stickat sa.


Barn 1/2 til 6 ar - Lisbjerg Garn


1 Okt 2013 antligen ar jag klar med min skappelgenser och darmed redo for. Sa stravar vi fram som batar mot strommen, standigt drivna tillbaka mot det. Http://www. ravelry. com/patterns/librskappel-genser Til opplysning fikk jeg hjelp til og justere antall masker til og passe til str3 ar og til garn, en trad fairytale og en trad viking eco alpakka sa Rykte: 6 Charente masker i vei. 24 Sep 2012 Skappelgenser! Aven jag har Orginalet ar stickat i Du Store Alpacka tunn alpacka och Rauma "Iris". Stickor 7.00. 6 dagar sedan. TantKofta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.