onsdag 31. desember 2014

Oppskrift pa strikket skjerf

For et ar siden lagde jeg mitt forste babyskjerf fra Drops. Jeg fant denne utrolig sote oppskriften og kjopte garn til bade skjerf og lue, men jeg hadde ikke strikket. Jeg bruker a felle lost av nar jeg har strikket ca 30 riller, men dette er selvfolgelig valgfritt. Hvor stort man onsker sjalet velger man selv. Mal rundt halsen. 24 Aug 2010 Strikke rund skjerf skrevet i Hus, hage og hobby: noe alla litt rundt pa nette, men vet ikke helt hva jeg skal soke pa for a finne oppskrift pa den.


Det er srdeles popis med strikket skjerf fra Michael Kors. Na kan du strikke det selv, I garnpakken finner du oppskrift og DROPS Cloud garn. Fargen som er. Jeg er en nybegynnerstrikker! - kan strikke rett og vrang og sant, men er ikke klar for en avansert oppskrift. (har strikket sjerf, luer og votter).


19. Des 2014 Jeg valgte a strikke i Hexa, et veldig mykt garn som er behagelig mot huden. (Ant. noster vet jeg ikke enda, da jeg ikke er ferdig, men ca 5 inkl. 14 Mar 2014 Videoen viser hvordan strikke et skjerf/hals pa 30 minutter. Videoen Oppskrifter som jeg har for salg finner du pa min ravelry! Klikk for a ta.


Oppskrift pa sjal, Woolspire


Last ned oppskriften – merk at dette er et bilde. Lue strikket i Extra Lue strikket i Extra Merino Sport – med pelsdusk. Last ned oppskriften i pdf Spiralskjerf. Her er et skjerf strikket i Viking Eco Alpakka. Gjett om det Multnomah sjal er designet av Kate Flagg og finnes som gratis oppskrift pa hennes blogg. Soker du.


Gratis oppskrift pa strikket sjal. - kamelias hobbyblogg:


7 Sep 2014 Har strikket et gratt langskjerf i Peru Alpaca bulky pa pinne 7. Brukt 5 noster til skjerfet. Skjerfet kan du selvsagt varmt og mykt skjerf som luner godt rundt hals og ansikt. Da er den her. Norsk oppskrift pa hodeskalle-sjal. 26 Des 2014 Oppskriften fant jeg i KK nr 35- 29.aug 2014. Skjerf: La opp 36 masker pa pinnenr 8 med Drops «loves you 2 «. Brukte ca 450 gr garn. Strikket. Fant en oppskrift her, men jeg droppet lusene, strikket de bare vrange i stedet. Garnet er. Det horer et skjerf til ogsa, det fa bli en annen gang, garnet far vente

17. Sep 2013 Gratis oppskrift: strikket skjerf!. Trykk pa bildet, sa kommer du til oppskriften.:-). You might also like: Gratis oppskrift pa skjerf! Gratis oppskrift pa. 15 Nov 2013 Gratis oppskrift pa strikket sjal. Kamelias deler oppskrift pa vakkert sjal. Deler denne oppskriften en gang til. Sjalet er et av mine favoritter.


Superfine gratis oppskrifter pa alt fra strikketoy til muffins. forsta uansett niva, Om du onsker a strikke et Michael Kors-inspirert skjerf i stedenfor loop, legger.


Elisabeth. H hobbyside: Gratt langskjerfMichael Kors skjerf


3. Feb 2015 Ukens tips fra Hjemmet! Strikket skjerf i fine og fargerike striper. Du finner gratis oppskrift pa skjerfet pa: Hjemmet. no. 18 Nov 2010 Jeg fant derfor en oppskrift pa et deilig skjerf, en strikkeoppskrift faktisk, selv om jeg har veldig lite erfaring innen strikking. Oppskriften fant jeg. 20 Jan 2013 Dette er min variant av et lettstrikket sjal. kaunisjal papegye2. Hvis noen skal ha oppskriften av deg, sa vre sa snill a link dem til en av disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.