onsdag 30. oktober 2013

Sjal av karleksknutar

5 Jul 2010 I helgen blev jag klar med min sjal som ar virkad av karleksknutar. Att virka karleksknutar gick snabbt och samtidigt var det ganska kul. Det blir. 22 Feb 2011 Jag laste hos nagra av er andra om keltiska karleksknutar, och gick karleksknutarna, alla fortjanar att ha minst en sjal virkad i sadana =). 13 Mar 2009 pa stickcafe, och en ny bekantskap satt och virkade en sjal med karleksknutar. I ovrigt var forstas nya Knitty ett av kvallens samtalsamnen.


13 Mar 2011 Denna sjal ar virkad med nagot som heter keltiska karleksknutar. Sedan har den fatt en kant av luftmaskor och yttersta varvet ar stolpar. 9 aug 2012 http://virkning-crochet. blogspot. se/2011/02/sjal-i-karleksknutar. html. Image Jag har fatt en av fryles sjalar och den ar:loving: Sjalv ar jag.


18 Okt 2013 Tekniken den har gangen kallas karleksknutar. Latt och snabbt! Hur mjukt och mysigt garn som helst, maste gora mer gosiga saker av detta!. Nu antligen sa har jag fatt klam pa detta med KARLEKSKNUTAR Jag virkar en sjal - i lila bomullsgarn som jag hittat och fyndat i Falkenberg. I Falkenberg finns min och min systers Nettan - Nettis. Upplagd av Nettan - Nettis kl. 19:45.


Pysselstugan: Tulpaner och karleksknutar


9 Sep 2012 Satt och bladdrade i en av mammas tidningar och hittade en artikel om in dar och hittade det har fina monstret pa en sjal med karleksknutar. 31 Okt 2012 Da larde jag mig virka karleksknutar. Det ska bli en sjal. Pa Drops finns en video som ocksa monster till flera sjalar. Upplagd av Agneta kl.


Monica;s stickhorna: Sjal i karleksknutar.


17 Maj 2011 Och alla manniskor har ju inte sjalnalar i sin ago. Inte jag heller for Men hur som, den blev ju riktigt sot, for att vara gjord av mig:). Nu ska jag. Http://knappmakerskan. blogspot. se/2012/04/karleksknutar. html Har kommer man att kunna kanna doften av lavendelpasar, hora ljudet av sma klockor och. 12 Sep 2013 en sjal. Det var bade latt och roligt att virka karleksknutar (keltiska knutar). Det gick at drygt 25 gram av Malabrigo Baby Silkpaca i fargen Solis. Troja i valnotsfargad gotlandsull. Sjal: Traveling woman. Flatstickad kudde.

Virkpia - virkad sjal. Virkad trekantssjal med karleksknutar. Virkpia. Valkommen till Monsterarkivet - en plats fylld av lankar till gratis monster, beskrivningar och. 14 Feb 2013 Strax innan jul fick jag en sjal fardig som jag virkade i karleksknutar. Dar kan man hitta massor av finesser som man kan lagga till har for att.


Sjal av karleksknutar

13 Mar 2009 pa stickcafe, och en ny bekantskap satt och virkade en sjal med karleksknutar.

Sjal i karleksknutar - BlueWhiskey


13 Aug 2011 Och aven om man gor en trekantsjal av det istallet tar inte sakert bara ett par timmar till:) (och nu fick jag lagga in nagot i kategorin Virkat, det. Sjal virkad i karleksknutar. En kvinnlig kollega bestallde en Mohairsjal virkad i karlekssnutar, hon valde det bla garnet 6th August 2010 av Handcraft by Grip. 24 Aug 2010 sa som ni kanske ser sa blir det en sjal till Jag anvander garnet ELFIN har massor av inpseration just nu, sa hellst skulle manvara Blackfisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.