torsdag 29. august 2013

Skappel genser 72 masker

Avslutt med tre omganger med fastmasker i rodt!:). Legg opp ca 72 masker til barn ca str 3/4 ar. Jeg var. En Skappelgenser i str voksen er komt av pinnene. Anvendes ofte sammen med Mini Alpakka i den populre SKAPPELGENSER. Strikkefasthed: 10 masker = 10 cm. Hel lengde: (72) 74 (76) 76 (78) cm. 1 Okt 2012 Sent i gar kveld ble jeg ferdig med skappelgenseren som jeg har strikket til Ingrid. Jeg hadde jo fortalt Ingrid at genseren ville bli ferdig i gar, sa da var det bare a sta pa sa Hvor mange masker hadde du circa 2012 (72).


Oppskrift pa genser: Str S 9 noster Kan Mohair, rundpinne nr 6, heklenal nr 3 Bakstykke: Legg opp 60 masker. Armer: Legg opp 25 masker, strikk sa lang vrangbord du onsker. Strikk videre til arb maler 62-64-66-68-70-72 cm fra skulderen. Garnet brukt den hvite skappelgenser er Drops Alpaca og Drops Vivaldi. 2 nov 2013 Jeg la opp 72 masker pa 4,5 og strikket 5 cm vrangbord (og vridde den rette), deretter skiftet jeg til 5 Etiketter: hueoppskrift, restegarn, skappel En robot som skal trenes opp til a finne Mattias (eller Mattias sin rode genser.).


Skappel genser 72 masker

17. Okt 2012 Jenny har forovrig pa seg Skappel-genser nr 2 som jeg lagde da hun Pa min genser la jeg opp 68 masker pa forstykket og 72 pa bakstykket. 14 Okt 2012 Dorthe Skappel genser ha ein gensar i XS, sa var usikker pa masketalet, men eg gjekk ned ein pinnestorrelse til p nr 6 og la opp 76 masker.


Suri Alpakka Sandnes Skappelgarn - Stof & Rad


24. Aug 2012 Dorte Skappel genser til besvr. Stjernemasker og hjertemasker. helt enkelt sa er det bare a legge opp 72 masker pa pinne 6 eller 7. Super flot snoningsbluse fra Skappel. Se billede i shoppen. Hel lngde: 68 ( 70) 72 cm. Strikkekittet indeholder: Maske er du ogsa interesseret i folgende produkter Rustfarvet genser med monster og striber, SKAPPEL. 561,00 DKK.


SkappelGenseren - samletrad - Side 4 - Hus, hage og hobby


Instagram photo by mkj72 - Endelig ferdig med Marthe-jakka og jeg er veldig fornoyd #skappelgenser #plotulopi #lopi #wool #mohair #hojlandsuld # garnudsalg jeg sorme godt forsta @mammelutti_mutti Strikkefastheden er 13 masker (pa. 13 Feb 2014 Kanskje ikke helt i samme sjiktet som med Skappel-genseren enda, men det er jo Hvis du vil, kan du hekle 2 luftmasker og hekle 8 fastmasker i disse. - Hekle 1 halvstav i hver halvstav omgangen rundt=72 halvstaver. 2 Jul 2013 I ar er jeg maske kommet lidt bagud pa planlgningen, men jeg er. fikk ikke satt inn bilde nei:-) Men den heter “Skappel-genser”, og var veldig populr her i host/vinter:-). Svar Berit 2. Svar Kristin72 2. juli 2013 at 10:54.

16. Mar 2011 Sett 8 masker pa en trad, lag 8 nye fiktive masker og strikk videre 25 omganger. Bibbis: Er en rimelig pent brukt 72 modell som har fatt litt ekstra "volum". Dorthe Skappel genseren som herjer over Norges land er saaa fin. 1 Okt 2012 Toff du er som kaster deg pa a strikke genser da, det ma jeg si!. Du skal ha like mange masker hele veien, sa du bare stopper nar du selv synes den er #72 inox. inox. Sosial. Medlem. Pip. 344 innlegg. Ble med 21. sep. 12.


25. Sep 2012 Akkurat som en Skappelgenser skal. Maskeantallet pa bolen ble redusert, jeg la opp til 60 masker i stedet for 80 pa fram - og bakstykke.


#Marthejakke Instagram photos - INK361


Overvidde: (61) 65 (70) 72 (77) 79 cm. Hel lengde: (38) 41 (45) 17 masker perlestrikk med dobbelt garn pa pinne nr 5 = 10 cm Skappel jakke. Pris: 698,00 kr. 16 Nov 2012 Jeg strikker skappelgenser til jentene mine, og i manko pa oppskrift i Sa oker du ved a lage et kast etter forste maske og nest siste maske. Dette er plagg med klassiske snitt bade til gutter og jenter, som gensere. Men det er ogsa mange andre deilige gensere og jakker designet av Dorthe Skappel, I Tine Solheims nye bok Masker & interior inspirerer hun til deilig hjemmekos. og nett (13) ·. Vester (18) ·. Votter og vanter (72) ·. Diverse (8) ·. Harry Potter (17).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.